Pink Roses

Puh... Hey,

Nu är det full rulle på Klahanie Drive! Igår kväll åt vi sista måltiden med Trevors familj, Wendy och Mama (som hade med chow mein till moi). Vi åt på en restaurang kallad Anducci´s, italiensk tror jag. Jag åt en helt okej pasta. Vi fick presentkort på Ikea av Gord, Kara och Rory. Servitrisen som skulle strö ost över vår mat råkade skvätta ost över både mig och Trev och jag kunde inte hålla mig för skratt. Efter middagen kramade vi Wendy och Mama hejdå sedan åkte vi hem och packade hela kvällen.
   Idag har jag städat HELA badrummet och köket. Jag har packat och tvättat. Vi har för mycket saker och ändå kändes det som att jag inte hade någonting här. Jag tvivlar på att vi kommer få plats med allt i bilen. 
   Imorgon kör vi mot Edmonton, resan kommer ta cirka 13 timmar och vi går upp runt 5.00 på morgonen. jag är så uppspelt och exalterad!






Vackraste rosor jag någonsin fått av Trev <3  


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Tävling på bloggen, vinn en grimma från Catago!

Vad snällt av Mama att ta med chow mein till dig eftersom att du gillar det så! (Vad det är, vet jag dock inte :P)

Bra med presentkort också,!

Åh så vackra rosor!

Ha det nu får bra tills vi hörs igen, ta hand om er och kör försiktigt!

Puss, puss på dig!

2011-09-02 @ 22:22:44
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0