beat it.

När man varit sjuk i en vecka, börjar bli lite bättre men sur för all tid man slösat på att må dåligt finns det bara en sak att göra: Ta på sig ett par skyhöga klackskor så man känner sig om en amazon och spela hög aggressiv musik eller något med högt tempo eftersom ens eget tempo varit alldeles för lågt på sistone!

Tips på låtar:

Rock

AFI - Miss Murder

Ozzy Osbourne - Crazy train (Egentligen bara introt)

BLUR - song 2

Hiphop

Katy Perry feat. Kanye West - E.T

Pussycatdolls - When I grow up

Pitbull - I know you want me

NU VILL JAG BLI FRISK!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Sv: Mår du bättre nu?

Låter mysigt med champagne buffé! Vad har man till den?

Saknar dig med mitt barnbarn <3

2011-09-23 @ 20:34:10
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv: Det låter mysigt! Jag äter frukt och dricker te nu! Något nytt grönt te som jag ska prova med smak av hallom och blåbär och så äter jag daddlar, grape och kiwi, mums!

2011-09-23 @ 21:30:36
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0