Pink Powder Puff

Hey,

Jag glömde att berätta vad som hände med min lilla prins i lördags! När han spelade hockey sköt någon pucken mot hans lillfinger så toppen spräcktes till ett läskigt köttsår. Dagen efter åkte vi till doktorn. De sydde ihop hans finger utan bedövning, två stygn - egentligen tre men han "råkade" dra ur tråden så han fick göra om det från början. Jag undrade om jag skulle klara att titta på medan han sydde ihop fingret och det var helt ofarligt faktiskt. Vissa svimmar, spyr eller blir yra men jag var oberörd, måste vara det envisa Nilsson-blodet i mig. Men jag tyckte synd om Trev för jag såg hur ont det gjorde när doktorn tryckte tillbaks köttet som stack ut ur fingret, jag klappade hans rygg hela tiden. Jag vet inte hur han lyckas skada sig hela tiden på alla tänkbara sett.
   I tisdags hade jag jätteroligt på VS (Victoria's Secret från och med nu). Vi lärde oss allt om deras smink och parfymer. Efter att jag jobbat där ett tag vill jag förflyttas till den avdelningen! Bossen är tysk och kan prata norska så hon pratade norska med mig medan jag pratade svenska, alla andra häpnade. Lite kul faktiskt. Ulrike heter hon.
   Igår fick jag post! Från ingen mindre än Lagesson! Jag blev väldigt glad och uppskattade det verkligen med hela mitt hjärta, min fina vän.
   På kvällen såg vi på en "riktig" hockeymatch i en enorm arena med stora skärmar i mitten så man ser vad som händer, massor ljuseffekter och hög musik. En påse popcorn och cola och det var genast roligare. Fast det är rätt tråkigt när Trev inte spelar. Efter matchen var det Ice Ninjas tur. Jag pratade med en kille som var kompis med en av spelarna. Trevor gjorde mål och skickade en puss till mig, jag är så stolt. Han är duktig.
   Ja det är nog det viktigaste som hänt hittills. Idag ska jag jobba och imorgon får jag min första lön, jag är nöjd.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du öppnade det med Trevor va? :D hehe

2011-10-07 @ 10:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0