Romance.

Hey,

Under veckorna jag jobbat har en viss kanadensisk prins strött guldglimtar i tillvaron med vardagsromantik. Han har tagit sig tid att promenera med mig till bussen om kvällarna eftersom det är en bit att gå. En särskilt vacker kväll såg vi norrsken för första gången och åh så spektakulärt det var! En obeskrivlig upplevelse trots att skenet inte var jättestarkt.
   När jag kom hem en morgon låg där en två sidor lång kärleksdikt som Trevor skrivit till mig. Dikter är något av det bästa jag vet och får mitt hjärta att puttra omedelbart.
   Några mornar senare när jag kommit hem låg där ett chokladspår längs trappan och ner mot köket. Lindor choklad...mmmm! Vid varje chokladbit låg där en komplimang. På lördagen kom han in med frukost på sängen till mig och sa att han önskar att han kunde göra det oftare.
   Det gör verkligen hela min dag när jag kommer hem efter jobbet och är trött och hittar alla dessa små kärleksbevis. Det räcker nästan att se att han diskat efter oss för att få mig på bättre humör. Min ängel från ovan. 

Jag har två inlägg till att skriva men börjar med detta, så ni har något att se fram emot nu när jag inte skrivit på länge :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Men så mysigt du har det! Så vill jag med ha. Kan man skicka pojkvänner på läger hos Trev? :P

2011-11-02 @ 09:11:53
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0