Landslide

Hey,

På söndagkväll fick jag helt plötsligt ont i nacken och kunde inte böja huvudet åt vänster. På måndagen var det värre och det slutade med en blixtrande smärta som gjorde mig oförmögen att röra huvudet alls. Trevor fick klä på mig, vilket kändes rätt ovärdigt :P
   Jag kunde inte jobba, istället åkte vi till en klinik där en arabisk doktor kände på min nacke och kollade hals och öron. Det tog inte särskilt lång tid, vi gick till andra avdelningen av kliniken för att hämta ut medicin. Två burkar. Vi körde och köpte en vetekudde som jag hade runt nacken resten av kvällen. Trevor överraskade mig med en chokladask och pysslade om mig. Jag är hemma inatt igen för att låta det gå över. Det är ingen fara, vet inte vad som hände men det känns mycket bättre nu. Jag kan äntligen röra på huvudet utan några större problem. Imorgon blir det jobb i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det gick inte att kommentera ditt adventinlägg :( Skriver här istället!



Mysigt ni har det! Annas pepparkakor är verkligen de godaste som finns.

Mer jul är en fin låt, julen är verkligen mysig! Dock är det runt 9 grader här så ingen vidare julkänsla :(



Hm, din nacke lät då inte vidare bra. Hoppas du mår bättre snart! Låter som någon slags nackspärr.



Sv: Tack Malin, ditt stöd betyder enormt! Vi klarade oss väldigt bra på gymnasiet ja, det var mest högstadiet och tiden innan som var lite jobbigare.

Och jag önskar dig all lycka <3

2011-11-30 @ 12:11:40
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Jennie

Skönt att du mår bättre, vi får höras snart! Kramar

2011-11-30 @ 13:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0