Trevors födelsedag.

Hey,

Igår var som sagt Trevors 20- årsdag! Jag spenderade större delen av dagen åt att förbereda: städa, handla och baka. När han kom hem hade jag gjort hela lägenheten mörk och tänt levande ljus i vårt rum. Där fick han öppna sina presenter vilket var en världskarta (han gillar kartor) som vi ska rama in och sätta nålar på länder och städer som vi besökt tillsammans, sedan fick han ett fotoalbum (den första presenten han gav mig var ett fotoalbum).   
   Efter det skulle vi åka till en restaurang, Pallas Athena, där Gord, Kara och Rory väntade. Han blev väldigt förvånad när han fick syn på dem. Han tyckte att jag var väldigt lurig som sagt åt Gord att parkera någonstans där han inte syns, eftersom Trev alltid kollar på bilar runt omkring sig och skulle lätt ha känt igen Gords. Hur som helst, vi åt en väldigt god grekisk middag, tyvärr blev jag fullproppad av hummus och pita- förrätten och orkade knappt med något av huvudrätten.
   Vi körde till lägenheten och hans familj följde efter. Han fick öppna presenter från dem; en mixer till oss när vi flyttar till Edmonton, presentkort till biograf och till bokhandeln samt en vattenflaska. Sedan blev han överraskad med en smarrig chokladtårta som alla tyckte om.
   När dem åkt hem var det dags att handla inför Midsommar, så vi gjorde en snabb shoppingrunda och sedan sussade vi sött. Mätta och belåtna.
   Snart ska vi fira vår första Midsommarafton tillsammans. Det kommer bli minnesvärt. Glad Midsommar Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0