Hemlängtan i ensamheten.

Just nu vill jag vara hemma igen. Det är keligt att inte bo med fem andra människor, om den ena är upptagen kunde man bara gå till den andra. Alltid fanns det någon att gå till. Någon att prata med. Jag har det väldigt bra, men Trevor har haft fullt upp i veckan med jobb, gymmet och kompisar. Så nu känner jag mig lite ensam. Jag saknar er. Jag saknar att kunna gå ut i skogen, cykla en runda, åka till vem jag vill. En dag kanske det blir lika bekvämt här, det vill jag i alla fall tro.

Godnatt Sverige ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag saknar dig sjukt mycket! Jag skulle göra vad som helst för att kunna få träffa dig just nu!

2011-06-23 @ 09:41:15
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Mamma

Verkligen. Önskar att du vara närmare. Han glömmer väl inte dig?

2011-06-23 @ 18:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0