As you like it.

Hey,

Nu ska jag berätta om min midsommarhelg. Trev och jag satt på balkongen och gjorde blomsterkransar. Vi åt middag: nybakat bröd, nypotatis med grädde, ägghalvor etc med levande ljus och blommor på bordet. Jag lärde Trevor att sjunga "Helan går", "Björnen sover" och "Små grodorna", tyvärr har "Små grodorna" fastnat... han har även börjat kalla mig groda så jag tror jag ska sluta ge honom lektioner i svenska. Vi åt jordgubbar med grädde och socker medan vi tittade på film. Kvällen var väldigt lyckad bortsett från vädret.
   I lördags åkte vi på en liten roadtrip genom Kanadas vackra natur med gröna sjöar och höga berg. Vi gick omkring i skogen och åt lunch på en liten klippa. Efter det åkte vi hem. Vi köpte glass och tittade på "Djungel George".
   Igår var en av de bästa dagarna i mitt liv! Vi åkte till Shakespeare-festivalen och tittade på en av hans komedier, "Som ni behagar". Det var fantastiskt! Skådespelarna var väldigt talangfulla. Jag hade ett enormt leende påklistrat genom hela pjäsen. Det var min första Shakespeare-pjäs och definitivt den bästa jag sett hittills. Det var så inspirerande. Efter många applåder gick vi mot stranden bredvid och promenerade en bit innan vi körde hem och åt middag. Jag var helt salig.

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0