guldkant.

Hey,

Jag kände att jag var bara tvungen att berätta om min fredagkväll. Jag var väldigt grinig och trött, då kom Gord hem och hade hämtat posten, han sa att det fanns post till mig. Det var två kuvert. Så jag började med att öppna det ena och upptäckte att det var ett kort från Frankrike, det var från min sötnos Alex! Jag hade ett brett leende på läpparna när jag läste igenom vad hon skrev och kände att humöret började skina upp. Sedan tog jag en titt på det andra kuvertet, där fanns ett julkort från Jennie också! Jag blev väldigt förvånad över att hon skickat brev till mig och hade t o m fått en liten julklapp. Ett USB med bilder på oss :D
Efter de två breven var mitt humör på topp och jag var rörd över omtanken, så Alex och Jennie gjorde min fredag, tack ska ni ha! Ni sätter guldkant på tillvaron ♥



Jag fick ett kort från Grasse, dock inte denna bild :)



Och gamla & nya bilder på Jennie och mig :)


Kommentarer
Postat av: HANNAH

sv: Va glad jag blev att du upskattade det! Jag läser din blogg så fort du skriver något nytt + att du skriver om något ovanligt och intressant så du var helt klart en blogg jag ville tipsa om! :)<3

2011-01-11 @ 19:44:10
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh, vad glad jag blir över att du blev glad! :)

Vilken fin blogg du har fått nu också..

Saknar dig sötnos <3

2011-01-13 @ 20:14:30
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack! :) Ja jag log hela kvällen efter det!

Saknar dig också gullis!

2011-01-13 @ 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0