another adventure with Lagesson.

Hey,

Nu har jag precis kommit hem efter en rolig och trevlig dag med Jennie! Jag kom dit strax efter 10 och vi tränade ihop i en timme vilket var skitkul och väldigt motiverande. Jag behöver verkligen komma igång med träningen. Efter att ha kämpat hårt och plågat våra muskler gjorde vi en god lunch ihop och tittade på film. Sedan pausade vi och tog en promenad i skogen med hundarna, det blev mycket snack och återblickar vilket alltid är lika trevligt.
Vi fortsatte titta på filmen och sedan var det dags att åka hem till Trevor som vaknar om en minut.
Imorgon ska jag dit igen och förhoppningsvis kan vi åka och simma då! Jag har haft en väldigt rolig dag och det är alltid lika skönt att prata med dig :)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Naw det är skitroligt att prata och träffa dig med :D Det är svårt att tänka sig ett liv utan din närvaro här i Sverige sen i mitt liv.

2011-02-22 @ 18:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0