sunshine

Hey,

Nu har jag äntligen tid att skriva lite om min helg och resten av veckan.
I lördags var vi på grillfest hos Gord med alla Trevors släktingar på hans far sida. Jag kände de flesta där förutom Gords syster Daisy och hennes familj, eftersom de bor i Ottawa. De var trevliga. Vi spelade badminton, crocket och kortspel vilket var väldigt roligt. Vi åt gott eftersom Mama var där och gjorde sin berömda chow mein, efterrätten var inte så pjåkig den heller. Det var en väldigt lyckad fest och jag hade kul.
   På söndagen bestämde vi oss för att turista lite nere i stan, i Vancouvers centrum. Vi gick en långpromenad förbi skyskrapor, kyrkor, restauranger och mycket mer. Vi stötte även på en show på gatan där folk hoppade med cyklar. På kvällen gick vi till Rocky point för en liten picknick vid solnedgången. Det var väldigt vackert. 
   Efter att jag lagat en vegetarisk lasagne till middag promenerade jag och Trev till stranden. Solen sken och det var lagom varmt. Vi spelade frisbee och doppade fötterna i vattnet. Det var väldigt mysigt.

Det är det mest intressanta som hänt de senaste dagarna. Just nu planerar vi vår flytt och jag har börjat packa så smått. Jag längtar otroligt mycket efter flytten till vår svit. Början på ännu ett kapitel i våra liv.
Nu ska jag göra mig redo för yoga men först får ni lite bilder!




Kyrkan



Trev och jag














Vacker byggnad med kolonner



Picknick vid Rocky point






På stranden








Vacker solnedgång när vi promenerade hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0