bowling and antique stores...

Hey,

Igår åkte jag och Trevor iväg för att bowla, det var mitt på dan så vi var helt ensamma i bowlinghallen. Vi spelade två rundor och jag... förlorade båda, men till mitt försvar så har han spelat bowling fler gånger än mig. Det här var tredje gången i mitt liv som jag bowlade (no kidding). Jag försökte i ett desperat försök att fuska men bara en gång. Men det var roligt ändå, vi flummade till musiken och jag kittlade honom när han var bättre än mig.

Bilder:






Efter bowlingen parkerade vi vid en hamn för att gå och titta i olika antikvitetsbutiker där det fanns en massa gamla och roliga saker att titta på och där fanns även en dalahäst!

Utsikten från hamnen















Kvällen avslutades med pizza, film och ett fredagsbad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0