in my heart.

Hey,

Jag ville bara säga att jag saknar er där hemma. Trots att jag är långt bort är mitt liv fyllt av den kärlek ni sänder över havet och den kärlek jag får av min älskade. Tack för att ni får mig att känna mig så älskad, hade ni inte stöttat mig och varit lyckliga för min skull hade jag nog aldrig klarat detta. Tack.
Jag halvsov när min underbara mormor ringde och jag fick prata med morfar som uppmuntrade mig till att skriva. Jag smsade med en nyfunnen vän. Jag fick chatta med världens bästa Alex som jag saknar väldigt mycket och jag fick byta några ord med mamma. Ni gav mig den bästa starten på dagen man kan få och den avslutas med kyssar av Trevor. Ni avgör också hur mina dagar formas.
Jag tänker på er. Jag älskar er ♥



Kvällens utsikt från lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh Malin, du är verkligen en sån fin människa! <3 Fortsätt skriva, fortsätta skriva.... ;)

2010-10-29 @ 10:09:13
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilka härliga ord samtidigt som man blev rörd över att du käpar där borta. Vi finns och kommer alltid att finnas här för dig och Trev. Längtar till 9 februari. Älskar dig. Tycker oxå att du ska fortsätta att skriva och lägga ut kort och filmer. Jätte kul att kunna följa ert liv.

2010-10-29 @ 15:21:28
Postat av: Jennie

sluta inte skriva!! Lyssna på Alx och din mamma för det är så kul att få hänga med i erat liv även fast man inte kan se er. Så bilder och filmer är ett plus :) haha jag skrattade lite när du sa "bebispumpor" haha det lät som en malinkommentar

2010-10-29 @ 17:20:41
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/
Postat av: emma .:)

älskar dig slembollen min! <3 inte för att låta klyschig..

2010-10-30 @ 10:46:03
Postat av: Alexandra

Kommer du hem den 9e februari? :)

2010-10-30 @ 11:02:27
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Malin

Love you all!

Alex, jag kommer hem 9 februari :D

2010-10-30 @ 22:34:58
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0