Ny design på min blogg!

Hey,

Idag bad jag min kära syster Sofie att göra en ny design på min blogg vilket hon gladeligen gjorde trots att det fick henne att grymta. Berätta gärna vad du tycker! Tack för hjälpen Sofie!

Utöver min nya bloggdesign så har dagen varit härlig. Jag fick gå tidigt från skolan för att plugga hemma. Jag har skrivit tre sidor till på min deckare och köpt choklad. Jag har fått ett antal mail från Trev ikväll, han frågade om jag vill åka till biblioteket någon dag och låna böcker, han frågade om jag vill att han ska läsa för mig vid stranden vid deras hus, eller på toppen av berget. Jag älskar när han läser för mig. Han är perfekt för mig, jag trodde inte på sådant förrän nu, men han är allt jag någonsin önskat mig.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Den nya designen blev jättefin :) man blir mer och mer sugen på att skaffa en blogg nu när man läser din hela tiden ^^

Det måste pirra i hela dig nu när du snart ska åka iväg!!! Det är lite synd att du inte kan svara på mina kommentarer så som på BDB, men det kan jag leva med hehe jag har tagit väck mitt BDB-konto, blev så trött på skiten!

2010-03-25 @ 08:35:42
Postat av: Isabelle

Gud vad roligt det låter! Lärare gör verkligen skillnad. Tycker namnet på din kollektion var superfint, hoppas det går bra för dej!

Vad finns det för möjligheter till jobb och vidare utbildningar sen efter gymnasiet?

2010-03-25 @ 23:04:00
URL: http://issafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0