10 dagar kvar!

Hey,

Nu börjar Kanada närma sig, jag känner att jag har skrivit "Kanada" typ tusen gånger. När jag väl är där ska jag försöka fortsätta blogga, jag kan skriva medan Trev är på gymmet. Nu när det är nära känner jag mig mer otålig. Jag saknar hans läppar och hans välbyggda famn. När jag är på flygplatsen i Vancouver och får se honom på riktigt för första gången på tre månader, kommer jag nog uppleva en av de lyckligaste stunderna i mitt liv. Att veta att vi har två veckor att bara spendera med varandra, inga familjemedlemmar, ingen städning, inga läxor, inga måsten, bara vi två och livet. Jag lyssnar just nu på kompositören Trevor Morris som skriver musiken till serien "The Tudors" och inspireras tillsammans med all den kärlek jag är fylld av.
Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder på Trevors hem så ni vet hur jag kommer bo delar av min semester :)



Huset och Trevors Acura om jag inte minns fel?



Huset på baksidan tror jag :)



Stranden vid huset



En söt bro vid huset.

Det var alla bilder för denna gången, nu vet ni vart jag drömmer mig bort när jag är svår att få kontakt med. Jag drömmer om mitt kanadensiska paradis där jag ska få återförenas med min älskade gnista, Trevor Locke.

Kommentarer
Postat av: s

satan i gatan va fint! :D

2010-03-19 @ 00:21:59
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.blogg.se/
Postat av: Jennie Pennie Jennie Bajs

Jaa, du måste blogga under din semester i Kanada! Jag kommer att läsa den. Du kommer att fixa att flyga själv Malin, vad kan hända lixom? Det kommer att gå bra!

2010-03-21 @ 19:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0