kärt återseende.

Hey,

I måndags gick jag upp tidigt för att avboka tiden hos doktorn, efter det pratade jag med Trevor innan jag snabbt gjorde mig i ordning för min gäst. Vid 11 kom Jennie körande och vi gjorde oss redo för Falkenberg. Vi åkte dit och åt för att sedan spendera lite pengar. Vi hittade en hel del söta grejer och plockade på oss. Jag prövade även på något nytt istället för bodylotion köpte jag ett bodypowder, Summer hill. Nu är jag beroende. Efter flera timmars shopping bestämde vi oss för att strunta i stranden och åkte hem till Bjärnared för att bada i poolen istället. Efter att ha plaskat omkring en stund så körde vi till Slättelynga där min kära mormor och morfar bor. Vi skulle sova i husbilen :) Vi gick en promenad till våra ställen där vi spenderade mycket tid sommaren 2006. Under bron, vi den lilla "öknen" och sedan gick vi en härlig runda i skogen och pratade. Det är verkligen skönt att ha någon att prata med ibland som är så lik en själv i både tankar och beteende :)
Vi kom tillbaka till Slättelynga, körde och köpte pizza och sedan tittade vi på film i husbilen och åt godis. Kvällen var fylld av kareoke, pinsamma videoklipp och skratt. En väldigt lyckad kväll.
På morgonen var det svinkallt i husbilen och jag flydde in för att leta upp en mössa, jag gick omkring med den halva dan för det kändes som att jag hade frost i skallen - true story. Vi åkte till Ullared och kollade på skor och lite annat smått och gott och gick till sist in på Gekås där jag bara köpte halstabletter för att få växel. Innan dess fikade vi och hade det trevligt. Vi skildes åt och jag åkte hem för att spendera kvällen med Trevor. Det är bara två veckor kvar tills han kommer nu!

Avslutningsvis vill jag säga något till Jennie med australiensk accent:
"Proud is not power" ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

hahahah det är tur att du inte skrev så som det utalades XD Underbart att ha någon som är lik i tankar och beteende malin!!!

2010-07-07 @ 18:47:27
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0