delivery from Canada ♥

Hey,

Imorgon gäller det. Imorgon ska vi hämta Trevor på flygplatsen och sedan är han min helt och hållet. Jag är sprallig, jag har fjärilar i magen och jag är nervös på ett överlyckligt sätt. Det är verkligen imorgon som jag får se honom igen. Vart tog alla dagar vägen? 101 dagar har bara flugit iväg känns det som, samtidigt känns det som jag väntat i evigheter.
Igår städade jag gästhuset ordentligt efter mina systrars röra... halvfulla colaflaskor, godispapper, filmer, kuddar, ja allt möjligt fanns där inne. Nu är det riktigt mysigt där i alla fall.
Idag har jag städat bilen, rensat poolen där jag räddat ett ex antal humlor och filosoferat i gästhuset. Mitt rum ska få en snabb städning till innan allt är redo.
Imorgon ska jag upp tidigt, 6.00 ska jag vara uppe för att köra Peter till Falkenberg och efter det kommer jag nog vara alltför uppspelt för att somna om. Under dagen ska jag bara fixa iordning mig: Duscha, fixa håret och makeup och jag kommer vara redo att möta honom i Landvetter.

Jag hoppas att imorgon blir en av de bästa dagarna i mitt liv!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Va kul för dig malin!!! varför ska du skjussa Peter?? Du förtjänar verkligen att få träffa honom

2010-07-20 @ 21:27:55
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/
Postat av: jennie

Du FÅR INTE glömma blogga när han är här!!! :)

2010-07-21 @ 08:56:07
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0