Frihet

Hey

Idag har vi haft julavslutning på gymnasiet vilket var både underbart och lite sorgligt. Det sorgliga är att det är mitt sista jullov tillsammans med min fantastiska klass Design 07! Men julen är en positiv tradition och jag ser fram emot ledighet som kan fyllas av släkt och vänner och kanske till och med en romans (?)
Avslutningen var ganska mysig, en tjej i ettan sjöng så vackert! Mina ögon tårades nästan och jag rös. Tänk att födas med en sådan gåva! Det var några fler som sjöng men de tog inte andan ur en som den tjejen.
Imorgon blir det julshopping och jag börjar bli taggad inför nästa söndag då Trev anländer. Nio dagar kvar och jag börjar redan bli nervös. Jag tänker hela tiden på hur det kommer vara att träffa honom öga mot öga. Det kommer vara en helt annan verklighet än framför cam eller på foton. Jag chattade med honom nyss innan han skulle till jobbet. Han retades och charmade som vanligt. Jag längtar verkligen! Jag gillar att försöka med nya saker, bara för att bryta mig loss från mönstret och bli som alla andra. Det är tråkigt att vara förutsägbar. Så du som läser detta: Försök fånga dina drömmar! Jag försöker fånga mina drömmar om äventyr och spännande passion. Om jag lyckas, måste du lova att försöka själv! Allt är möjligt. Snart kommer jag att få träffa honom, det kanske är tråkigt att läsa om någon annans spänning inför att möta en kille, men denna situationen känns så pass unik att jag bara vill dela med mig av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0