together is amazing.

Hey,

Idag hörde jag på radion om en tävling där man kan vinna en familjeåterförening, så jag gjorde en scrapbook på hemsidan och skrev att jag är i Kanada och att jag önskar jag kunde fira jul med min familj, sedan skulle man skriva vad man ville vinna, jag skrev att om jag vinner vill jag ha 7 flygbiljetter från Göteborg till Vancouver så att min familj och mina morföräldrar skulle kunna komma hit och fira jul med oss. Sedan beskrev jag min familj och varför jag är i Kanada. Det vore jätteroligt om jag vann för då skulle hela min familj kunna komma hit!

Kolla in min scrapbook och läs vad jag skrev :)

http://www.togetherisamazing.com/#/reunion

Tryck på View Gallery, min bild har texten på vänster sida och fyra bilder till höger sida, bakgrunden är blå så det är bara att leta.


Kommentarer
Postat av: jenny

Hoppas du vinner :D:D:D Skulle varit riktigt roligt! ;)<3

2010-12-04 @ 17:52:49
URL: http://jeennyyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0