joy.

Hey,

Igår avslöjade mamma att det fanns vissa julklappar man fick öppna från mormor och morfar. Jag öppnade ett och blev jätteglad när jag såg en lertomte av Rolf Berg, de är verkligen mina favorittomtar och jag har en hel samling där hemma! Jag väntade på att Trev skulle komma hem så vi kunde öppna de andra klapparna. När han väl ringde och sa att han var på väg hem pratade vi i 45 minuter tills han äntligen kom ut ur hissen så jag kunde krama honom. Sedan beställe vi pizza och medan vi väntade öppnade vi presenterna. Han öppnade den andra lilla röda paketen och där var ännu en Rolf Berg tomte! Jag var lite ledsen när jag inte kunde ta med mina tomtar till Kanada men nu har vi två här vilket gav mig mer julkänsla. Sedan öppnade vi den stora paketen vilket verkligen var den bästa julklappen någonsin! Vi fick en adventsljusstake! En fin röd adventsljusstake, något som jag saknat mycket. Eftersom vi redan är inne på fjärde advent bestämde vi oss för att tända ett ljus om dagen för det var fyra dagar kvar till Julafton. Sedan tittade vi på lite saker vi kan göra på vår Ettårsdag och till slut kom pizzan. Vi tände vår vackra adventsljusstake och åt middag, till efterrätt fick jag en Chocolate Lava Crust Cake som var som en hård kaka med chokladsås inuti och det var ljuvligt!
Tack så jättemycket min underbara mormor och morfar! Ni och familjen har räddat min jul här, nu känner jag mig inte ensam. Ord kan inte beskriva min tacksamhet, bara den varma blicken i mina ögon som skymtades när jag tittade på gåvorna. Tack från mig och Trevor ♥

Idag bestämde jag mig för att gå en promenad i skogen och jag såg en svart ekorre som jag lyckades fånga på bild! Så inlägget avslutas med några bilder från igår och idag.



Världens vackraste ljusstake från min mormor och morfar.



Vi har det pyntat i lobbyn



Lobbyn



Promenad



Promenad



Ekorre!



Ekorren, titta så söt :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, vilken fin ljusstake! En så skulle jag också vilja ha :)

Ni verkar ha det så mysigt tillsammans, man blir lite avundsjuk!



Jag tyckte ekorren mest såg läskig ut! :o

2010-12-22 @ 21:34:28
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja den är vacker den :)

Du ska inte bli avundsjuk lilla du, du verkar ju ha det mysig också! :D

2010-12-22 @ 22:16:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0