♥ first year anniversary ♥

Hey,

Idag är det min och Trevors stora dag, för exakt ett år sedan låg vi i min säng och beslutade att vi skulle kalla varandra pojkvän och flickvän. Vi båda undrar vart tiden tog vägen, utan att ångra att vi kommit såhär långt. Igår skrev jag ett långt mail till honom som jag skickade på kvällen så han kunde läsa det när han gick upp. Jag vaknade tidigt för jag var så uppspelt och när jag skulle lämna sovrummet låg där ett brev till mig vid mina fötter. Han hade skrivit så fint, ord som kom från hans hjärta. Det var starten till en perfekt morgon! Ikväll ska vi åka och shoppa varsin outfit till Nyårsafton och lite andra grejer.
Planen är att åka på en liten semester för att fira Ettårsdagen, men eftersom det är Nyår och Trev jobbar kan vi inte göra det idag. Planerna vi smider får ni inte veta förrän det är dags :) 
Det här har varit det bästa året i mitt liv än så länge, det har varit ett romantiskt äventyr! Trevor är den rätta för mig, han är perfekt i mina ögon och underbar på alla sätt och vis.
Nu ska jag prata med familjen och äta frukost på världens bästa dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0