Something Stupid

Nu har produktiva jag lite tid att skriva. I måndags blev det jobb, jag känner verkligen hur mitt väsen ropar efter ett nytt. Snart, förhoppningsvis. Jag läste mitt horoskop för månaden där det står att jag kommer lyckas under mars månad, nu vet jag inte om det gått över eftersom jag kom in på universitetet men låt oss hoppas att jag kommer lyckas under resten av månaden. Det stod även att den 23 ska bli en riktigt bra dag!
   Jag kan för mitt liv inte minnas vad jag gjorde igår när jag var ledig... hm. Men idag har jag varit otroligt duktig! Vi åkte till Grant MacEwan och lämnade in ett papper där jag accepterar min erbjudan (hence, INGEN ÅTERVÄNDO)... när vi gick ut från skolan började nerverna sjunga för Trev "First I was afraid, I was petrified. Kept thinking I can not go to Grant MacEwan now. But then I spent so many nights thinking of what could go wrong and I grew strong!"
Hur som helst, när jag kom hem tog jag tag i vår budget. Puh! Vi har inte skrivit ner alla kvitton och skit sedan februari, än mindre påbörjat en för mars. Så jag spenderade en timme åt att organisera allt. Efter det bestämde jag mig för att organisera Harry Potters rum (vi har ett skrymsel/ förråd under trappan). Det tog ju sin lilla tid, jag sorterade hyllorna och gjorde vackra etiketter. Efter det gjorde jag en enkel äggröra till salladsblad och rostat bröd. Och jag tog tag i den stora högen med disk. Slutligen letade jag jobb, jag skickade bara CV till tre företag, och väntar på att de övriga sju jag skickade till förra veckan ska höra av sig. Nu känner jag att jag förtjänar att slappna av lite. 

Snart bär det av mot Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0