why?

Hey,

Igår fick jag ett väldigt oönskat mail från Kanadas immigrationscenter, de är inte helt nöjda med vår ansökan. De vill ha mer bevis på att vi verkligen är kära i varandra, trogna, känslomässigt beroende... om jag inte var allt det, hade jag offrat allt i Sverige för att vara här då? Jag blev jättearg och rädd. Det kändes omöjligt helt plötsligt. Jag ringde Trev genast med panik i rösten. Han kom hem några timmar senare och tröstade mig. Han lovade att han inte låter dem ta mig ifrån honom. Han sa att han gifter sig med mig i så fall.
Nu ska jag rensa över tusen mail som jag har fått från honom, som bevis på vår kärlek. Tror de inte på oss, vet de uppenbarligen inte var äkta kärlek är. Vi måste klara det, vi kan inte leva utan varandra och vi är trötta på långdistans-förhållandet. Jag vill inte förpesta Kanada, jag kommer inte med droger eller planer på att göra något illegalt. Jag vill vara i Kanada för mitt hjärta säger åt mig att där Trev är, där vill jag vara. Så enkelt är det. Jag kan gråta och böna och be inför dem för att övertyga dem om att Trevor är allt jag vill ha, för om jag inte får honom... då vet jag inte vad.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag kan ställa upp som bevis om de inte tror på er!

Jag håller alla tummar och tår för att det ska gå vägen. Ni måste vara tillsammans så är de<3

2011-05-11 @ 19:26:48
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Mamma

Dom e ju helt sjuka.Va går grensen?

Blir så ledsen och arg för eran skull. Håller tummarna för er och jag vet att ni kommer lösa detta.

2011-05-11 @ 20:47:50
Postat av: Mamma

Dom e ju helt sjuka.Va går grensen?

Blir så ledsen och arg för eran skull. Håller tummarna för er och jag vet att ni kommer lösa detta.

2011-05-11 @ 20:48:19
Postat av: Sanna

Vidarebefodra alla mail ni har skickat till varandra! Då kan de ju inte säga emot. Skicka länken till din blogg å till en översättare, så kan de ju kolla på allt du skrivit sen ni blev tillsammans. Funkar inte det vill jag ha en inbjudan till bröllopet! :D

2011-05-11 @ 22:14:21
URL: http://daybydayfoods.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vidarebefodra alla mail ni har skickat till varandra! Då kan de ju inte säga emot. Skicka länken till din blogg å till en översättare, så kan de ju kolla på allt du skrivit sen ni blev tillsammans. Funkar inte det vill jag ha en inbjudan till bröllopet! :D

2011-05-11 @ 22:16:27
URL: http://daybydayfoods.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vidarebefodra alla mail ni har skickat till varandra! Då kan de ju inte säga emot. Skicka länken till din blogg å till en översättare, så kan de ju kolla på allt du skrivit sen ni blev tillsammans. Funkar inte det vill jag ha en inbjudan till bröllopet! :D

2011-05-11 @ 22:17:33
URL: http://daybydayfoods.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ni klarar det Malin! Det lovar jag!

2011-05-11 @ 22:20:08
Postat av: Jennie

Ni klarar det Malin, det lovar jag!

2011-05-11 @ 22:21:10
Postat av: Jennie

Ni klarar det Malin, det lovar jag!

2011-05-11 @ 22:22:04
Postat av: Malin

Tack så mycket allihopa! <3

2011-05-11 @ 23:11:20
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0