Bye bye Sweden - Hello Canada

Hey,

Jag tänkte att jag får ta och skriva ett sista inlägg här i Sverige innan jag åker imorgon bitti. De senaste dagarna har varit väldigt hektiska. I måndags kväll körde jag in till Halmstad och såg på bio med min kusin Cecilia, vi såg på Thor som var en riktig äventyrsfilm. Den lockade till många skratt och specialeffekterna var mycket underhållande. Vi åt pasta innan filmen, något kryddstarkt men okej, sedan köpte vi godis. Kvällen var jättemysig och påminde mig om hur det var när vi var lite yngre och gick på bio. En toppenkväll verkligen!
Dagen efter var minst lika bra, jag åkte vid lunch till Tvååker för att vara med Bexxis, vi tränade i en timme ungefär och gick sedan och köpte fika och fotade lite. När vi kom tillbaks tittade vi på Burlesque som jag velat se jättelänge. Den var underbar, färgstark, sexig och förförisk. Vi tittade på roliga youtube-klipp och pratade en stund innan det var dags för mig att åka hem. Det var svårt att säga hejdå.
Idag har jag varit på banken och satt över pengar till mitt konto i Kanada. Annars har jag bara packat en massa, min väska är för tung så vi får se hur många gånger jag ska behöva packa om.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, jag kan inte fatta att du redan åker :(

Du får ha det bäst!! <3

2011-05-04 @ 20:30:28
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv: Tack Malin! Det är inte helt lätt just nu.. Jag vet inte hur jag kommer att reagera imorgon när jag ska hälsa på henne..

Har du det bra då? <3

2011-05-08 @ 13:15:02
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0