busy.

Hey,

På sistone har jag haft fullt upp med alla förberedelser innan jag åker tillbaks till Kanada och för att vara uppriktig, har jag faktiskt inte haft mycket lust till att skriva.
Jag har varit på arbetsförmedlingen och skrivit ut mig, fixat försäkring så jag klarar mig ifall något skulle hända i Kanada eller USA. Jag har packat det mesta men jag får tyvärr inte plats med allt jag vill ha med, vilket är synd.
Sedan har jag varit i Falkenberg och köpt allt jag behöver, sovit hos min mormor och morfar, varit och hälsat på min kusse och spenderat tid med familjen. Det känns mestadels bra måste jag säga, ibland känns det väl lite olustigt eftersom denna resa har en helt annan innebörd. Jag avslutar ett kapitel av mitt liv och påbörjar ett helt nytt. Jag håller på att bli mer och mer vuxen. Jag har även träffat vänner till familjen och mina gudföräldrar.
Ikväll ska jag umgås med min kusin igen och imorgon blir det att träffa Bexxis. På onsdagkväll blir det middag med familjen, mina morföräldrar och mina morbröder innan det bär av. Jag är väldigt nervös. Väldigt.
Men det kommer gå bra, jag mår bara skit precis när jag ska ta farväl och timmen efter det. Sedan förlikar jag mig med tanken på vad som skett och efter det är jag bara uppspelt över att få vara med min Trevor igen. Allt kommer ordna sig.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh, jag är både otroligt uppspelt för din skull men samtidigt sorgsen. Men vi kommer ju hålla kontakten och ses igen så det ska nog gå :)

2011-05-02 @ 16:03:14
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det ordnar sig. Vi ska alltid hålla kontakten! <3

2011-05-02 @ 20:52:32
URL: http://maidenly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag känner mig lugn men vet att d blir ett litet rött h-v när vi lämnar dig. Älskar dig så mkt min stora tjej. På gått och ont ska man till jobbet direkt till stress och inga egna tankar. Lycka till Malin. Vi finns här.

2011-05-03 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0