Oo-De-Lally

Hey,

Igår var jag med Jennie igen och jag fick äntligen se Halmstad, jag har saknat den mysiga lilla staden väldigt mycket. Det var skönt att köra på motorvägen igen. Jag köpte en jättesöt klänning, puder och en bh, sedan åt vi lunch och körde hem. Vi läste igenom gamla brev som jag skrivit till henne från högstadiet, det var riktigt roligt att läsa, även de taskiga sakerna som folk sagt till en då, för nu, bryr jag mig inte ett skit om vad folk brukade tycka. Det är helt fel att man ska behöva tro att de populära människorna alltid har rätt och att deras åsikt är den enda som räknas. Hade dem kommit fram till mig idag och sagt fler taskiga saker hade jag ärligt talat bara tyckt synd om dem. Vem åsikt räknas egentligen? Det är vad jag tycker om mig själv som är viktigt, och självklart vad min pojkvän och mina vänner tycker. Men folk som inte ens tagit sig tid att lära känna en, ska bara hålla mun.
   Efter att vi läst breven tittade vi på film och fikade, sedan släppte jag av henne vid bussen och plockade upp Emma.
   Idag har jag planerat lite, vad jag ska ha gjort innan jag ska tillbaks till Kanada osv. Jag längtar verkligen tillbaks. Abstinens. Jag har även kollat efter jobb i Vancouver, det finns mycket roligare jobb där, mer artistiska och kreativa jobb så man inte hamnar på Ica som alla andra (inte för att det är något fel med det), sedan är ju frågan om man får jobben också. Men vi får se hur det går. Det är spännande att fantisera om det i alla fall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0