Malin och Jennie

Hey,

Idag har jag varit med Jennie. Jag plockade upp henne i Slöinge tjugo över nio och vi åkte hem för att äta frukost. Sedan fastnade vi vid moviemaker och dubbade Alice i Underlandet, det var jätteroligt och framför allt flummigt. Nästan bättre än orginalet. Vi körde sedan till Falkenberg för att äta lunch på Spiran, det blev lite shopping och efter det åkte vi hem igen. Jag pratade snabbt med Trevor och sedan hämtade vi min syster. Vi fikade och såg på film och efter det skulle hon tillbaks till Slöinge... Dock blev det inte som planerat. Vi trodde att hon missat bussen så jag parkerade en bit bort för att se om bussen kom, så jag inte bara lämnade henne där. Efter några minuter gick hon till bilen igen och sa att vi nog hade missat den. I samma sekund körde bussen förbi och Jennie sprang som en galning efter den och vinkade. Jag gapskrattade när bussen bara fortsatte. Så hon sprang till bilen och vi jagade bussen till Heberg. Vid Laxbutiken stannade den äntligen och hon åkte hem. Jag fick mig i alla fall ett gott skratt. Det blev tyvärr ingen simning idag, simhallen öppnade för sent. Men vi ska ses nästa vecka och ha filmkväll och veckan efter det ska hon följa med mig till La Frizz.












Haha... kunde inte låta bli att lägga upp denna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0