Första dagen.

Hey,

Först och främst tänkte jag berätta om min första dag på jobbet, sedan har jag lite bilder jag glömde lägga upp i gårdagens i inlägg.
   Jag tog bussen ner till stan och hittade byggnaden där Roxanne har sin studio, jag kom lite tidigt för de hade fortfarande lunchrast. Hon hade två medarbetare, yngre kvinnor i min ålder. När det var dags att börja jobba gav hon mig kläder och jag bytte om bakom en skärm. Hon gör helt fantastiska kreationer! Visst, man kan inte älska alla plagg men de flesta var underbara. Det är ett riktigt drömjobb för att vara mitt första, och för att vara på deltid. Jag stod upp två timmar i sträck och bytte om, pratade om plaggen osv. Sedan hade jag tur att få mer betalt eftersom den manliga modellen hade begärt mer, så det var ett plus! Efter kanske 2,5 timme var det dags att ta bussen hem.
   Idag har jag haft en bakdag! Det var väldigt mysigt, jag startade Edith Piaf och bakade chokladbollar, chokladmuffins och skurna chokladkakor. Det doftade så härligt i köket.

Här kommer bilderna jag glömde lägga upp från förra veckan:



Trev gjorde denna söta pizza till mig.



I fredags när vi firade att jag fått jobb



En överraskning som Trev gömt igår innan jag skulle till jobbet :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad roligt att du fått ett drömjobb!



Sv: Mammor är inte alltid helt lätta att ha att göra med... De lyssnar inte alltid.. Men men, jag ska försöka vila upp mig och strunta i vad hon säger :)

Saknar dig med min snygging <3

2011-06-16 @ 10:37:51
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: HANNAH

sv: Okej :) Men är det något du vill ändra i den rosa mallen? T.ex rubrikens typsnitt / inläggets typsnitt / var menyn ska sitta osv?



Japp, [email protected] :)

2011-06-16 @ 11:34:18
URL: http://spoink.blogg.se/
Postat av: Pia -Smilinggirls!

Åh, vilken söt pizza! :D

2011-06-23 @ 22:02:14
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0