weekend snack for you.

Hey,

Just nu bakar Trev så jag tänkte passa på att skriva ett litet blogginlägg till er så länge. Igår kom Trevor hem runt 18 och bad mig packa upp hans väska av någon anledning. Så jag drog ur hans regnjacka och hittade en påse med min favoriträtt i hela världen! Subway sandwich med extra ost plus iste och M&M-kakor! Det finns ingen måltid som slår det alltså! Så jag sprang efter Trev och pussade ihjäl honom innan jag sprang tillbaks till min middag och högg in. Det var sååå gott!! Efter det blev det ett långt bad, musik och massage vilket var väldigt mysigt och avslappnande. Klockan blev 22 och Trev somnade efter en lång dag på jobbet, så jag tittade på tv en timme innan jag kröp ner bredvid honom. Han höll om mig hela natten.
   På morgonen degade vi oss i sängen tills vi blev hungriga. Jag gjorde fattiga riddare med jordgubbar till frukost. Vi åkte sedan till Metrotown och shoppade. Trev bjöd mig på en krämpuff, en jättegod bakelse som hans farbror presenterade för mig. När vi kom hem promenerade vi i regnvädret till bibblan där vi lånade "Jurassic Park" sedan handlade vi mat till kvällen. Så snart blir det film, en liten buffé med hummus, pitabröd, morötter och chips och till sist blir det choklad och jordgubbar.



Frukost :)

Den sista filmen är en hälsning från Trev

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0