Trevor Locke ♥

Hey,

Idag har jag varit väldans duktig. Jag skrev ett långt blogginlägg med bilder och filmer till er, sedan väntade jag på att Trev skulle komma hem och jag gjorde lunch till honom, efter det bakade jag chokladmuffins till honom. Jag försöker baka mina muffins ofta innan jag åker hem för Trevor älskar dem och han kommer vara utan dem ett tag. Nu ska jag nog pyssla med lite scrapbooking. 
   Jag har funderat på hur allt blir roligare med Trev, till och med städning är roligt tillsammans med honom! Vi höjer musiken på hans iHome och har kareoke tillsammans medan vi piffar till lägenheten. Roligast är när vi sjunger till "Teenage dirtbag", "Superman´s dead" och "Bohemian rhapsody" :) Han är verkligen ljuset i mörkret.
   Jag gråter oftare nu för jag vet att jag snart ska hem och jag vill inte vara utan honom. Inte i fyra månader i alla fall. Aldrig. Ibland är jag jätteglad för jag kan gosa med Nicella igen och jag kan cykla och promenera i skogen jag känner så väl men sedan kommer jag ihåg att jag kommer vara halv utan Trev. Jag vet att jag är lyckligt lottad och jag tänker aldrig ge upp för vi ska klara det men det kommer göra ont.



Jag är din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0