till mina systrar.

Hey,

Vi börjar i kronologisk ordning.

Sofie, tack för att du ställde upp och lyssnade på mina inte så positiva tankar, det är skönt att kunna prata med fler än Trev och det är skönt att kunna erkänna hur elaka tankar man har ibland. Tack :)

Emma, jag blir glad när du chattar med mig för jag hör inte av dig så ofta... även om du säger att du ska köpa en chokladask till mig och sedan ångrar dig :S

Jenny, du behöver inte oroa dig för sjömonstret i Kanada, Ogopogo är ett snällt monster säger dem i legenderna, i barnböcker skriver dem om hur han räddar barn från att drunkna. Sjön där Ogopogo är i ligger precis vid Trevors morföräldrars hus i Kelowna där vi varit och han har badat där flera gånger utan att stöta på honom :)

Det var allt jag vill säga till er, och att jag saknar er. Vi ses snart :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Klart jag ställer upp :) Det är bara att säga till om det är något. Jag saknar dig och jag älskar dig <3

2011-01-26 @ 08:32:43
URL: http://johansofie.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0