salsa.

Hey,

Nu har jag börjat titta på några Salsa-kurser för jag har alltid velat lära mig och har bestämt att jag ska kunna Salsa innan jag blir gammal. Så igår kväll pratade jag och Trevor om att kolla upp det. Men de flesta kurser har redan börjat och håller på i åtta veckor och jag har bara två veckor kvar här. Men så gav hemsidan ett tips om att gå till en salsa-klubb där de lär ut stegen till nybörjare den första timmen och sedan är det bara att dansa på, så jag ska fråga Trev om vi kan gå på fredag, det vore jätteroligt! Hoppas hoppas hoppas!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Låter spännande! Jag tycker bugg är roligt :)

2011-01-26 @ 09:37:39
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0