oacceptabelt.

Hey,

Igår berättade Trev om något väldigt upprörande: på många barer i Kanada har de en mekanisk tjur och efter kanske klockan nio på kvällen startar den och det hänger skyltar som säger att de uppmuntrar kvinnor att klä av sig topless och rida och de uppmuntrar även att de ska dansa på bordet. Trev har aldrig bevittnat detta men hans tjejkompisar har talat om för honom hur det är. Jag förstår mig inte på det, det är upprörande. Nattlivet här är en besvikelse ibland alltså. Jag kommer aldrig gå till en sådan bar för det betyder att jag accepterar det, vilket jag verkligen inte gör. Jag är emot sånt, samt strippklubbar, det är vidrigt.
   Något som upprör mig mer är när folk inte tror på att Trevor/ vissa killar inte vill ta del i sådant. Alla män är inte sorgliga manschauvinister, det finns bra killar. Trev säger inte saker bara för att jag vill höra dem, han är ärlig. Han respekterar kvinnor och tycker att om man har en flickvän behöver man inte titta efter andra. Om man har någon som fyller ens behov, varför söka efter mer? Vi båda tycker att har man hittat sitt livs kärlek behöver man inte mer. Att vara otrogen i fantasin är lika illa som att vara det på riktigt. Jag är inte en kvinna som accepterar att "de är män och det är så dem är" för det stämmer inte. Män kan i kropp och sinne vara trogna om de väljer att vara det. 
   Ursäkta om jag gick igång lite, detta ämnet gör bara att jag känner mig kränkt och för mig är det oacceptabelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0