mini break = true love.

Hey,

Till helgen ska jag och Trev åka till Vancouver Island på en mini-semester för att fira vår Ettårsdag. Vi kommer åka tidigt på morgonen för att ta färjan dit, åh det kommer bli så mysigt! Sedan ska vi turista lite i staden (Victoria) och på eftermiddagen ska vi checka in på ett fint hotell. Jag längtar ihjäl mig! Hoppas bara allt går enligt planerna. Just nu håller jag på med packlistan. Ett väldigt stort plus i kanten är att Trevors chef vill betala lite av resan som tack för att Trev har ställt upp och jobbat på helgerna. Jag gillar honom, han verkar vara en väldigt jordnära man.
   Förutom det så har jag läst en del ur "Stolthet och fördom" idag som jag fick av Bev och Bill i julklapp. Jag älskar Jane Austen. Eftersom boken är väldans gammal är vissa ord svåra att förstå men efter att ha sett filmen ett tusental gånger så vet jag vad som händer.
   I söndags var jag även och bowlade med Laurissa, Lyda och en kille som heter Jeff, det var skitskoj. Trevor skulle kasta precis efter mig men jag stod kvar så han trodde att det fortfarande var min tur, så jag kastade åt honom, oturligt nog råkade jag slå ner 8 käglor. Men andra gången försökte han stoppa mig men då kastade Laurissa istället, det var väldigt bra teamwork :)



Hotellet :D

Kommentarer
Postat av: HANNAH

Hej!



Jag har skrivit lite om din blogg på min blogg och länkat dig, men jag hoppas det är okej?

Själva mening med att jag skrev om dig var för att jag börjat med att välja ut några bloggar i taget som jag följer och verkligen gillar och berättar lite om dom.



Men hoppas som sagt att det är okej, annars tar jag bort inlägget.

Ha det bra. kram!

2011-01-10 @ 19:38:49
URL: http://spoink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0