impatience.

Hey,

Just nu vill jag bara att Trevor ska komma hem från jobbet så det kan bli helg :) Jag längtar ihjäl mig!
Idag har jag fått en hel del gjort i alla fall, jag vaknade efter en konstig dröm om att jag stal en väska och Jennie hjälpte mig fly... haha, åt frukost, duschade, tvättade, diskade och fick tid att se på en konstig men bra film som hette "Match Point". Det blir nog ingen salsa ikväll, men jag överlever.
   I helgen ska vi göra fattiga riddare till frukost, spela tennis och shoppa lite :) Det blir säkert en mysig helg! Nu pratar jag med Trev i telefon så jag kan inte skriva mer. Ha en underbar helg!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha visst hade jag hjälpt dig att fly Malin haha XD Ditt inlägg "oacceptabelt" stämmer helt och det är så skönt att Wiktor också är ett levande bevis på att killar inte behöver vara svin mot sin partner och behöver inte bry sig om andra :D

2011-01-29 @ 17:55:11
Postat av: Malin

Vad snällt av dig, i drömmen var du skitsur på mig dock hahaha :D

Det är bra att du håller med mig :) Vi har haft tur med våra grabbar :)

2011-01-29 @ 20:38:41
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0