fans.

Hey,

Idag pratade Trev lite om hur det var i High school och han började prata om hur hans vän Jesse hade fans på skolan, beundrare som såg upp till honom. Sedan började han fundera över om han själv haft några. Då sa jag att jag har aldrig haft fans men han avbröt mig och sa att det inte var sant, han sa att ni som läser min blogg är mina fans. Men det tror jag inte på, jag är ingen idol eller förebild, jag är bara Malin, jag är ingen kändis. Folk skriver till mig ibland och säger att jag inspirerar dem, men är det samma sak som att vara en förebild? Jag blir lycklig när folk berättar att de följer min blogg och att de drömmer sig bort i den, det får mig att känna mig uppskattad och det känns som att min blogg faktiskt gör skillnad. Jag startade en blogg för några år sedan och när jag tittade på statistiken var det endast två besökare... hehe, inte särskilt imponerande. Nu är de fler än så, det varierar mellan 15-25 om dagen och jag undrar vilka det kan vara. Vissa vet jag följer min blogg, andra har jag ingen aning om. 15-25 besökare kanske inte låter mycket heller jämfört med andra bloggar där den är minst 500 läsare om dagen men för mig som har en liten och stark vänskapskrets istället för flera bekanta tycker att det betyder något. Det är en uppmuntrande skara som får mig att vilja skriva mer och oftare.
Det vore underbart att vara någon folk ser upp till, verkligen ett privilegium!
Nu är jag väldigt nyfiken av mig så om du känner för det - berätta gärna vem du är!

♥ Till sist vill jag bara tacka er som läser för att ni tar er tid att läsa min saga. Jag har inget som ni inte har, det enda som skiljer oss åt är att vi har vår egen historia. Jag tycker om att dela med mig av min.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag är en tjej som följer din blogg. Jag är 19 år och är väldigt glad över att vara din vän, vi har haft många roliga år tillsammans :) Jag är en tjej som saknar dig och jag tycker det är jätteroligt att få fälja hur det går i ditt liv även fast vi är över 1ooo mil ifrån varandra! Eftersom du är en betydande vän så vill jag att det ska gå bra för dig i livet Malin! Kramisar från en tjej som läser din blogg varje dag, JENNIE :D

2011-01-21 @ 10:20:50
Postat av: Alexandra

Du vet vem jag är Malin och jag äskar att följa din blogg. Få läsa om hur du har det och få en inblick i ditt liv trotts att du är så lång bort. Du betyder mycket för mig vännen, glöm aldrig de <3

2011-01-21 @ 15:32:35
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv: Tihi tack, jag funderar dock på att klippa mig lite. Håret är så slitet och så vill jag ha mer uppklippt.

Du får spara ut ditt hår Malin :)

2011-01-21 @ 20:00:53
URL: http://barefootangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0