the plan.

Hey,

Nu har jag varit vaken i 25 minuter, jag kan inte fatta att jag sov till strax innan halv elva. Det är första gången sedan jag kom hem. Jag tänkte bara informera er om min och Trevors plan just nu. Tanken är att jag ska söka arbetsvisa som låter mig stanna i Kanada i ett år och jobba, men innan den tiden gått ut kommer jag förhoppningsvis redan vara medborgare. Om jag får arbetsvisat så åker jag i mitten av april för att börja jobba i Vancouver. Trevor kommer inte till Sverige i sommar för ekonomins skull, istället hittar vi på något där. Det kommer verkligen vara tråkigt att inte vara här under sommaren, svenska somrar (som inte regnar) är ju så vackra och fyllda med barndomsminnen. Men jag har haft många somrar här, nu är det dags för nya äventyr. Jag vill inte vara ifrån Trevor så mycket till. Han är värd alla uppoffringar. Han är verkligen den rätta för mig! En sådan underbar och kärleksfull människa som han kommer jag aldrig hitta igen, jag tänker inte ens försöka leta för Trev är perfekt i mina ögon och det kommer han alltid vara. Han är min dröm som besannats. Han är killen som bevisar att sagoprinsarna i filmer faktiskt finns i verkligheten. Han har skapat möjligheter för mig som jag inte trodde var möjliga och han hjälper mig att växa varje dag. Mmm... min färgstarka dröm.

Nu är det dags för frukost!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad ska jag göra utan min Malin?? :( </3

2011-02-28 @ 11:38:09
URL: http://barefootangel.blogg.se/
Postat av: Malin

Awww, vad ska jag göra utan min Alex? Får hon plats i min resväska tro? <3

2011-02-28 @ 12:50:41
URL: http://maidenly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0