NYHETER!

Hey,

Nu har jag lite nyheter som är viktig för er att få reda på.

1. Vi börjar med Trevors universitet, han hade att välja mellan BCIT i Vancouver eller en annan i Edmonton, Alberta. Igår gjorde han sitt beslut och vi har kommit fram till att vi ska flytta till Edmonton. Det innebär att vi antingen bor hos hans släktingar eller i en egen lägenhet, det betyder också att jag inte kan studera på Capilano på två år, såvida jag inte väljer en annan skola. Men det bästa med att flytta till Edmonton är att de har Kanadas STÖRSTA galleria! Större än Metrotown! Jag ser fram emot att shoppa där.

2. Den sista nyheten tror jag att ni kommer att gilla för det är nämligen en överraskning till er! Från och med nästa vecka när jag är hemma igen, ska Trevor varje lördag göra ett gästinlägg på min blogg! Han kommer skriva ett inlägg i veckan, det kommer vara på engelska men det får ni leva med. Jag tänkte att ni kanske ville höra om hans tankar och hans vardag lite också för att lära er mer om honom och oss :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

jaaaaa, ett inlägg från Trevor :D

2011-02-03 @ 18:24:29
URL: http://johansofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0