♥ Nicella ♥

Hey,

Förra veckan var antagligen den värsta veckan i mitt liv, det fanns så mycket smärta under de sju dagarna. Inte bara för att jag fick skiljas från mitt livs kärlek som är tusentals mil ifrån mig, utan också för att när jag kom hem var min älskade Nicella sjuk. Efter några dagar bestämde vi oss för att göra slut på hennes lidande. Fy fan vad jobbigt det var, hon har varit min sedan hon föddes, min vackra och unika katt som bara brukade tycka om mig. Vissa förstår inte hur man kan ha en djup kärlek till ett djur, hur man kan skapa ett band med dem. För mig var det som att ha ett barn, jag vill inte ha riktiga barn men katter har jag alltid älskat. Hon fanns alltid där, min lilla älskling. Det var jobbigt att ta farväl, att hålla henne för sista gången, att gosa med henne och hoppas att hon förstod att jag älskar henne. Jag kommer aldrig glömma dig, min Nicella, du finns för evigt i mitt hjärta och ingen kan ta din plats. Jag älskar dig och jag hoppas att du mår bra nu. Jag önskar vi kunnat göra mer för dig. Du fattas mig. ♥



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tårarna rinner när man ser henne. Fast man vet att d va d bästa för henne. Gör så himla ont.Älskar dig

2011-02-16 @ 17:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0