back on the horse.

Hey,

Jag bestämde mig för att ha en bra vecka i söndags. Än så länge har det fungerat bra. I måndags städade jag mitt rum och på kvällen hämtade jag Jennie i Asige. Det var jätteroligt att se henne igen! Vi pratade en massa och sedan tvingade hon mig att skriva mitt CV, fast man kan ju inte vara arg när det var i all välmening :) Så jag fick hjälp med att få det att se proffsigt ut och sedan tittade vi på "Masjävlar", en ganska dålig film men den är så rolig så man måste titta på den ändå.
   På tisdag morgon hade vi försovit oss och fick skynda oss in till Falkenberg för mässan som var i Falkhallen, jag lämnade ut 4 CV så får se hur det går. Det var bra att komma ut och prata med lite folk i alla fall. Sedan gick vi till Kicks och Pressbyrån innan vi skildes åt och jag körde hem igen. Det kändes väldigt skönt att köra faktiskt, jag har saknat den friheten och det är avslappnande att köra ensam i solskenet och lyssna på musik. När jag kom hem blev jag medlem på arbetsförmedlingen och uppdaterade min sida. På kvällen såg jag på en underbar film,"Clash of the titans", jag älskar verkligen den filmen!
   Idag har jag skrivit mer på arbetsförmedlingens hemsida och letat en massa jobb, jag skickade två CV:s. Jag tycker det suger att man måste ha erfarenhet och utbildning till allt, man får ju ingen chans, det känns som om man är mindre värd. Just nu letar jag efter småjobb trots att jag vet att jag kan prestera mycket mer och att jag är smartare än så. Men man får ju inte vara petig när det gäller första jobbet säger dem så medan jag fördröjer min tid ska jag jobba på min verkliga passion vid sidan om. Det kan bli stort.
   Sedan har jag diskat, tvättat och läst. Jag känner mig väldigt taggad inför framtiden. Jag läste på om arbetsvisa så att jag kanske kan åka tidigare till Trevor. Jag hoppas att det kommer gå för jag längtar ihjäl mig efter honom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

För eran skull hoppas jag att du får arbetsvisa, men för min egen skull hoppas jag det inte hehe... men jag blir glad vilket som för du vill vara med honom. Jag får vänta tills jag och wiktor kommer på besök...

2011-02-16 @ 18:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0