8 april 1991

Hey,

Igår blev jag 20 år, konstigt. Mamma, pappa och lillasyster Jenny kom in och sjöng vid 6.00. Av Jenny fick jag modetidningar och franska macarons och av mamma och pappa fick jag en Kultur- & idéhistoria bok som jag önskat mig. Sedan sprang jag ner och ringde Trevor. Han hade precis kommit ut från gymmet när jag ringde för tredje gången. Inget gör mig så glad som att höra hans röst. Vi bytte till msn och han skickade en fil, det var ett gulligt brev han skrivit med en topp tio lista med 10 anledningar till varför han är den lyckligaste mannen i världen. Jag smälte och spann. Så underbar min prins är. Först visade han ett presentkort på Subway! Ja, jag är besatt. Nu kan jag äta där typ fyra gånger på raken! Sedan berättade han att jag fick en prenumeration på en inredningstidning, han hade letat jättelänge efter en tidning jag köpta i somras med countryfransk stil men den ges bara ut två gånger om året så istället hittade han en tidning med viktoriansk inredning som jag också älskar! Så jag är nyfiken på vad den har att erbjuda. Sedan sa han att han varit i gallerian tusentals gånger för att hitta några fina kläder till mig men han hittade inga så istället ska vi åka och shoppa när jag åker tillbaks och då ska vi köpa varsin outfit. Sist av allt får jag välja aktivitet när vi ska fira mig i Kanada :)
Trevor är världens goaste kille, han skämmer bort mig så ofta och han ger mig alltid presenter som visar att han lagt ner tid och tankar på att ge mig något som visar att han känner mig väl.
Senare under dagen körde jag och köpte mina nya glasögon som jag blev väldigt nöjd med.
På kvällen kom mormor och morfar, jag fick påskliljor (mina favoriter) och pengar.
Släkten ska fira mig nästa helg så det var ingen stor grej igår men det var ändå en väldigt bra dag måste jag säga.
Tack allihopa för all uppvaktning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0