poetry.

Hey,

Idag satt Trev och jobbade med pappersarbete som han fått börja med så medan han gjorde det tog jag en dusch. När jag steg ut från duschen låg en lapp på golvet. En dikt. En underbar överraskning och åh vad glad jag blev! Imorgon firar vi nio månader tillsammans förresten :)

"My princess,
My queen,
My love for you unforseen.
But now I rejoice
When I hear your voice
It´s sweet sound in my ear
Is all I want to hear.
No other compares,
or even dares,
To match up to the one,
The one I call hun.
She´s sweet and warm
She holds tight in the storm
So she can blossom like a flower,
In her greatest hour.
Which is every hour of course
Her beauty in great force
Brings me to my knees
And makes me ask please,
Won´t you be my baby?"

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har precis kollat på skivan jag fick av dig med Andreas! Åh, vad jag saknar dig min Malin!! <3 Tiden med dig och Sanna var bäst <3

2010-10-01 @ 22:28:47
Postat av: Malin

Aw jag saknar dig med gumman! <3

2010-10-03 @ 03:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0