I am alive!

Jag ville bara påpeka att trots att resan hit och vistelsen här är plågsam ibland eftersom jag saknar en massa personer hemma i Sverige så är det ändå rätt underbart. Häromdagen körde vi längs vägen, Trevors ipod inpluggad till stereon, han höjer volymen ordentligt. Han virar ner rutorna och vinden dansar i mitt ansikte och i mitt hår följt av att han sjunger högt och tydligt. Så, vinden, musiken och farten i en enda härligt blandning. Jag känner mig lycklig, jag känner mig glamorös och ÅH så levande jag är!

Några låtar ni kan lyssna på om ni vill få en kick av mitt liv här:

Jet - She´s a genious

Our Lady Peace - Superman´s dead

Counting Crows - Mr Jones

Carolina Liar - I´m not over

Bara sök på spotify, höj volymen och LEV LIVET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0