Hallelujah

Hej,

Igår var en väldans bra dag måste jag säga! Eller ja, det började sådär för jag vaknade av en obehaglig mardröm och kunde inte somna om, klockan var 6.00 och Trev skulle upp för att förbereda sig inför en intervju, en intervju som han verkligen såg fram emot. Så jag vandrade omkring, gjorde frukost och tränade, sedan gick jag till biblioteket och lånade två filmer. När jag kom hem satt jag vid Skype med hela familjen där hemma plus mormor och morfar! Trev kom hem, jag reste mig upp för att krama om honom men han sa åt mig att sitta still. Han gick ner på knä framför mig (jag låg på golvet och chattade) och smög fram en röd ros och kysste mig. Men det bästa av allt var att han har fått jobb! Han ska få jobba med återvinnande av energi genom soltak... om jag förstått allt rätt i alla fall. Åh vad jag blev glad för hans skull! Han förtjänade verkligen framgång. Både jag och hans själv är stolta. Han är beundransvärd. En annan rolig sak är att jag fick min första post idag! Man fick beställa hem tre valfria tidningar gratis så jag har nu lite "Style at home" att läsa :)

P.S Jag skriver min adress här ifall ni vill kolla upp var jag bor på google maps eller något liknande.

Malin Samuelsson
801 Klahanie Drive
APT 320
Port Moody, BC V3H 5K4

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hälsa han grattis från mig och Wiktor! Gud va roligt för honom!!! Hoppas ni har det bra tillsammans :)

2010-09-17 @ 11:23:46
URL: http://chocolatejennie.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh, vad roligt! Grattis :) Ska han gå där som lärling?

2010-09-19 @ 09:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0