catch up with me...

Hey,

Här kommer ännu en uppdatering på hur jag har det här i Port Moody, British Columbia.

Den 29 augusti,
Bjöd Gord oss på middag i huset, tillsammans med Trevors syskon Kerra och Rory samt Gords flickvän Wendy och hennes son Brendan. Vi kom dit tidigt så jag och Trev spelade basket, efter det busade han med sin lillebror. Vi åt en väldigt god middag och sedan tittade vi på roliga bilder från Kerras fotoalbum.

Den 30 augusti,

 = 8 månader tillsammans. Trevor sa att jag fick välja en restaurang som vi skulle besöka nästkommande dag.

Den 31 augusti,

Vi åkte till en grekisk restaurang vid namn Sokela där vi fick pita med Hummus som förrätt, huvudrätten blev Spinach Pita för mig vilket är nästan som en croissant med spenat i, plus grönsaker. Det var gudomligt! Bortsett från att jag fick ont i magen så var det väldigt mysigt med levande ljus i en modern atmosfär. Efter det åkte vi till Ikea och bytte ut en hylla och vi köpte en spegel. Sedan åkte vi för att köpa kulglass, jag fick Willy Wonka- blandningen. Det var en underbar dag!

Den 1 september,

Vi åkte till Dollars and Cents för att köpa lite dekorationsgrejer till mig. Det butiken hade allt! Jag hittade två lyktor, söta förvaringsboxar, gulliga påsar, penslar, målarduk, ask, färg, en vas... ja allt möjligt! Det var toppen, nu har jag mer att hitta på.

Den 2 september,

Vi åkte till Costco för att hämta ut bilder som vi framkallat! Vi satte in de i albumet och skrev tillsammans. Det var jätteroligt! På kvällen lagade vi mat och tittade på film och gosade i soffan. På kvällen låg vi bara och skrattade i sängen, har inte skrattat så mycket på länge. Det går inte att förklara vår dåliga humor men det började med att Gord tog från mina låda med choklad i och jag sa till Trev att jag ville rycka den ur handen på honom... efter det skenade fantasin iväg.

BILDER....



HALLELUJA!



Typiska bilar












Trevs bil till vänster, alla samma modell



Mina pysselgrejer

That´s all folks!


Kommentarer
Postat av: sofie

SÅ NICE :D

2010-09-05 @ 17:45:33
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0