adventure of the night.

Hey,

Ikväll gick jag och Trevor till poolen som vi har tillgång till för att ta ett kvällsdopp. Det var bara vi två i den stora poolen, det blå vattnet var upplyst av lampor inbyggda i poolen och vi höll om varandra och busade. Jag skvätte vatten på honom och han lyfte upp mig och slängde i mig i vattnet. Åh vad roligt det var! Himlen var färgad av industrierna i staden vilket gjorde molnen orangea och rosa. Vattnet var varmare än den friska luften vi andades in. Det var så uppfriskande. Sedan gick vi till bubbelpoolen och värmde oss lite innan vi vandrade hemåt efter en mysig stund i vattnet.

Jag älskar min Trevor Locke. För evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0