plans.

Hey,

Jag tänkte bara berätta lite om våra planer här borta ifall situationen verkar oklar. För det första, vad gör jag egentligen här? Jag jobbar inte, jag studerar inte utan jag är här enbart för mitt livs kärleks skull. Jag kommer vara här med honom i lite mer än fyra månader nu och sedan åker jag hem till Sverige igen. I december har vi varit tillsammans i ett år och då kan vi äntligen skicka in vår ansökan om hans sponsorskap. Det kan ta mellan 6-8 månader att få svar och medan vi väntar stannar jag i Sverige för att jobba. Medan jag är här skulle jag kanske kunna praktisera för att lära mig hur vad jag vill jobba med fungerar utan att få lön.
När vi får sponsorskapet flyger jag tillbaks till Kanada för att jobba medan Trevor studerar, när han är färdig om några år får vi se om vi stannar kvar i Kanada eller om det finns möjligheter för oss att bo i Sverige. Jag hoppas att vi kan flytta till Sverige efter det. Jag hör hemma i Sveriges skogar och det kommer jag alltid göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0