celebrity..?

Hey,

Ända sedan jag blev tillsammans med Trevor och flyttade till Kanada har folk skvallrat om mig. Folk som jag aldrig hört talas om undrar hur det går med mig här i Vancouver. Folk är plötsligt imponerade av något jag gjort medan det för mig är en självklarhet. Samtidigt känner folk till mig här i Kanada också för Trev har berättat vår historia för frisören, gamla kollegor, folk i kyrkan, vänner i Vancouver. Folk tar emot mig med öppna armar utan att ens känna mig. För att vara en blyg ensamvarg är detta förbluffande. 
   Okej, jag får det att låta som något negativt att folk uppmärksammar mig vilket det absolut inte är. Jag blir överlycklig när mina systrar berättar om att deras vänner älskar min blogg osv. Jag känner mig hedrad att någon ens tar sig tid att läsa den. Så, tack allihopa för att ni stöttar det jag gör och är intresserade. Annars hade jag ju inte haft en anledning att blogga ♥

Som tack tänkte jag ge er en liten överraskning om det går... men den får ni nog senare i så fall :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag älskar överraskningar! :D

2010-10-20 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0