the beginning.



Bilden du tittar på är bilden som förde mig och Trevor samman. Hade jag inte tagit mig tid att titta igenom Ulrikas album från Kanada på Facebook, hade jag inte kommenterat denna bilden hade jag aldrig lärt känna Trev. Den 20 augusti satt jag i vardagsrummet vid datorn, jag såg denna bilden och kommenterade. Efter en liten stund hade han också kommenterat. Av en impuls lade jag till honom som vän och började maila honom. Vi skrev till varandra varje dag, jag skyndade mig till skolan för att läsa vad han skrev. Vi lärde känna varandra mer och gick över till att chatta på msn. Vi kunde chatta i timmar. Vi delade upplevelser, kunskap, känslor och hemligheter. Det var höjdpunkten på dagen, när jag kom hem från skolan och han var där. Han var spännande och så olik mig, charmig och sagolik. Jag kunde inte hjälpa att jag föll för honom, det var oundvikligt. När jag chattade med honom pirrade det i magen, jag kunde inte sluta le och jag rodnade varje gång jag fick se honom i cam. Det var spännande. Att han var från ett annat land och en annan kultur gjorde det hela än mer spännande.
Så en dag i skolan, erkände jag hur jag fallit för honom. Mitt hjärta slog likt en hammare och mitt ansikte blossade efter mitt erkännande. Till min förvåning sa han att han kände likadant. Han var kär i mig! Vi försökte lista ut vad vi skulle ta oss till och beslutade att vi borde träffas för att se om det vi kände var äkta. Han bokade en flygbiljett till Göteborg på jullovet. Vi träffades, våra känslor blev bekräftade. Vi älskade varandra. Resten... är historia, en historia som fortfarande skrivs. Det var såhär min saga började.

Jag älskar Trevor Locke!


Kommentarer
Postat av: mamma

Minns hur nervös du va och inte tala om andra gången vi hämtade honom då trodde jag att du skulle dö av pirr

2010-11-30 @ 17:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0