snöflingor.

Hey,

Idag snöade det lite och jag bestämde mig för att gå en promenad till biblioteket bara för att kunna vara med snön. När jag kom ut var vinden frisk och kall och snöflingorna dansade omkring i vinden och jag försökte fånga dem. Jag blev uppspelt av vädret och kunde inte sluta le, det var en perfekt promenad och jag ville knappt gå in när jag väl var framme.
Jag hittade några böcker som jag behöver för research och sedan gick jag ut igen och spejade efter snön som hälsade mig välkommen ut igen. När jag kom tillbaks till lägenheten var jag väldigt inspirerad och satte mig och läste en massa innan Trev kom hem för att omfamna mig.
Trots att det kanske inte låter speciellt så var det en väldigt speciell dag för mig, ett slag av julefrid misstänker jag och jag älskade det. Trots att jag för det mesta befinner mig i min egen lilla värld föredrog jag att vara i verkligheten idag och det är rätt stort för jag kan ligga i säkert en timme innan jag somnar och filosofera över livet och andra stora frågor men idag fann jag mig själv i nuet.

Julen är nästan här, Sverige! Kan ni fatta det?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja utan dig. Hur ska detta bli??? Älskar dig

2010-11-25 @ 18:07:18
Postat av: sofie

Jag håller med mamma, hemskt! Men jag hoppas ni får en mysig jul tillsammans :)

2010-11-26 @ 01:32:45
URL: http://soofiiiiiiiiiiiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0